all I want for christmas is you

heeeej, jag har inte insett att det är julafton imorgon!! liksom vaaa?? haha. idag va jag ju och gymmade som jag skrev inlägget här under och sen åkte vi och fikade och sen åkte jag in och lämnade in min mobil på lagning eftersom den inte går att ladda plus att tre knappar är jätte sega på den, fick en lånemobil sålänge men nu har jag nästan inga nummer på den såå smsaaa :) köpte även den sista julklappen idag så nu får julafton komma när den vill och det blir ju antagligen imorgon hahaha, okej det va nog bara jag som tycker att det va kul hehe. aja men ha det bra pusspuss


jag och sofia i romme för ett år sen, minnen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0