baka kaka

nämen heeeej, nu håller jag och ida på o baka, man skulle baka till skolavslutningen imorgon för vi ska typ sälja så jag och ida bakar kakor haha. idag kollade vi film i skolan sen gick jag och ida till västermalms gallerian och julhandlade, och nu kom vi hem hit för ett litet tag sen. hahah jag och ida visste att vi glömt nåt i smeten men kom ej på vad men sen kom jag på mika: ägg! ida:ägg! båda: ägg ägg ägg !! hahahahhahahah. imorgon är det ju skolavslutning så himla naaajs asso ! vi slutar tidigt i skolan skulle jag tro och då ska jag och ida sova hos henna och typ byta julklappar och ha det myys nej gosigoos hahahha. okej sry för ett flummigt inlägg men så fåre bli nu. mohahhahah. puuss


hahahaha, vi nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0