God JUL EN DAG FÖRSENT MEN BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG !

god jul får jag väl säga för att jag inte bloggade igår, hade fullsmockat med saker  att göra igår så hann inte men, bilder kmr ni iaf få! jag hade en jätte trevlig rolig minnesfull julafton igår, fick de mästa av de jag önsakde mig, bilder kommer sen. fast jag har bara bilder på de som jag öppnade på morgonen av vänner och familjen, restan av packeten fotade jag aldrig. menmen. fick jätte fina julklappar, men nu ska jag visa er dom ist ! :)

två parfymer tre ginalinnen en tröja från gina bäddsätt trosor bok knästrumåpor fyra par två par tights  eiliner lösögonfransar presentkort på bio och hm, och gina. sen fick jag även massor med andra kläder pengar och fler saker. 
ps: jag fyller snart år också 7 januari ! ;)
/sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0