hej jag heter mika och jag har tråkigt

Vad har du gjort?
Färgat håret?
Ja, ganska många gr men nu har jag min naturliga färg
Åkt moppe? Japp
Varit ute efter kl tio? Ja, många gr
Rökt? Nepp
Kramat någon? Såklart

Vad äger du?
Har du en egen dator?
Ja
Har du en egen tv? Ja
Har du en plattång? Ja
Har du en locktång? Ja
Har du en mobil? Ja

Vad använder du varje dag?
Mascara?
Ja, varje dag
Foundation? Näe, bara ibland
Plattar du håret? Varje dag
Lockar du håret? Typ aldrig
Hårspray? Näe, men ibland

Hur ofta?
Tränar du?
Fotboll typ tre eller fyra gr och dans en gång i veckan
Bloggar du? Olika men varje dag iaf
Åker du buss? Varannan vecka till och från skolan och ibland på helger och t träningar
Smsar du? Rätt ofta
Träffar du kompisar? Typ varje dag

Som sagt jag har tråkigt ! :p men nu ska jag väll hitta på nåt att göra haha
Ha det braaa puss


Kommentarer
Postat av: felicia

vet du vart sofie är?

2010-12-30 @ 20:04:44
URL: http://spoortgirl.blogg.se/
Postat av: felicia

vet du vart sofie är?

2010-12-30 @ 20:05:27
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0