trrrrrrrrrr pling trrrrrrrrrrr pling trrrrrrrrrrr pling

julklappar:


termos som ser ut som typ kaffemugg av söta kusinerna lollo och elias,
rosa linne av storebror och tre armband av farfar :)


av pappa fick jag bla fotbollsskorna som jag önskade mig :)


hårgrejer och sånt av mamma, två nagellack och örhängen av kusinerna,
 vantar och örhängena av framor, vantar av eva och dom, tights knästrumpor
 och örhängen av mamma :)


jag och ida bytte ju också julklappar och av henne fick jag örhängen, hårspännen,
ansiktsmask, hårinpackning och biobiljett :)


också fick jag det jag mest önskade pengar ;) det fick jag av farmor och farfar, pappa
och av farbror och hans familj :)


fick pengar i dollar av mormor och morfar att ha när jag ska till new yourk nästa år :)

fick lite andra saker också tex två filmer, smink, lösnaglar, resväska, skidfodral, sån där man har för ögonen när man sover haha, smycken och lite annat fast tog inte kort på allt menmen, japp då va julen över då för klockan är ju över tolv vilket betyder att det är en ny dag och att det inte längre är julafton. jag blev jätte glad över mina julklappar taaack :D hoppas ni haft en bra jul puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0