skit trött skol trött tränings trött

hejhej, hur har eran skoldag set ut, elr annat ni gör? min har sett annorlunda ut, hade ju skoldm som sagt idag, och de gick hyfsat bra för min del gjorde ett mål och en assist fast de bliv 9-2 till dom andra hahaha.. men för mig gick de väl helt okej, kunde gått bättre. men nu ska ni få veta en ska som jag är stolt över. fick MVG på mitt fysik prov idag, asså snacka om stolt mitt första mvg :D sen dessutom fick jag 24/30 på mitt matte prov idag så jagblev godkänd på matten också, fast b-delen är inte rättad än så de får jag kanske se imorgon om de blev mer än g. ja och idag skulle jag egentligen haft träning, men har verkligen ingen tid och lust att träna när jag har så mkt i skolan, dyrbar tid går ju åt då elr inte. snälla snälla snälla kan de inte bara bli jullov nu jag orkar inte mer..
/sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0