2:a med otur.

kom hem för någoin timme sen har duschat och fixat lite, mina ben är helt slut. vi kom 2:a som ni ser på rubriken. vi ledde med 1-0 när de är ungefär två min kvar så får bajen in ett jävlans turmål! å vi hade hela matchen, och sen tar tiden slut och vi går in direkt på straffar, och då har vi sån otur, dom sätter tre av tre och vi sätter två av tre. ååå sån otur man kan ha när man är såå mkt bättre ! menmen tvåa är inte dumt hlr.
om en stund så kommer Mika hit. vene vad vi hittar på vi kmr iaf ta de lungt eftersom jag är så trött.
men vi ses / Sofie

Jag gör mig redo för att ta min straff.

Nu så ska jag ta den.
Och jag sätter den också. ;)


Kommentarer
Postat av: issa :D<3

vart hittade du bilder, alla säger att det finns bilder från cupen men vart :P :D <3

2010-12-01 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0