inlåst på toan i nästan två timmar

heej, idag efter skolan så gick jag wk ida och wille hem till wk och när jag ska gå ut från toan hemma hos wk inser jag att jag inte kommer ut för låset är sönder och dom står utanför och ba du måste vrida om nyckeln ett helt varv men det går inte så jag står där i typ en timme och försöker och sen så ringer jag pappa och han ba ta hjälp med nånting att snurra nyckeln med nånting och tillslut går en liten bit av nyckeln av sen kommer pappa till wk och efter yttligare en timme så lyckas han få upp dörren hahah sen åker jag hem och nu sitter jag och har jätte ont i fingrarna eftersom jag stog och försökte vrida nyckeln. usch ! haha. nu sitter jag och skypar med sofia wille och wk så hejdå puss /mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0