finns det nåt tråkigare än att plugga?

Näe det finns det inte!

Har suttit hemm soch pluggat No, så himla tråkigt men jag fick iaf en liten pratpaus med Eleonor eller liten o liten, vi pratade som vanligt lääänge i telefonen alltid lika roligt att prata med den saknade tjejen! Timpa förhörde mig nyss på de två kapitellna som kommer på provet imorgon och jag kan det väll hyffsat, fast det kommer säkert va helt andra frågor än det jag pluggat på bara för det :P Men nu ska jag gå igenom lite till innan jag slår mig ner framför tvn och kollar på desperate housewives, najs! Bloggar senare, puss :)


Hahahaha minnen!
Detta va när jag va på Eleonor landställe i somras och klockan va väll tre på natten och vi satt uppe på rummet och pratade, spelade spel och skrattade och sen så ser vi ett litet kryp på sängen som vi blir jätte rädda för och kastar ut och sen vänder vi på ena gardinen som är helt full av sånna kryp och vi skrev till typ allt va vi hade haha. Så vi går och väcker hennes föräldrar som får rensa hela rummet och bädda rent i våra sängar, haha jag överdriver inte när jag säger att det va typ 30 stycken på VARJE gardin plus några på golvet och i sängarna, men när hennes föräldrar har letat igenom vårat rum hur många gånger som helst så vågar vi tillslut lägga oss, haha. Dom brukar igentligen ha flugnät framför föstrena men jag och Eleonor hade tagit bort dom när vi smet ut genom fönstren tidigare den kvällen. Oj va långt det blev nu skulle ju bara ladda upp en bild haha. Men det va iaf en sjukt skrattfull kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0