hemma

Tja! Kom nyss hem från fotbollsträningen. Haha idag va ju jag och Ida hemma hos mig, när vi kom hem till mig så satte vi på en film och sen kom Tim och satte sig och kollade han också och typ en minut senare låg vi alla tre och sov haha. Jag va super trött och hade verkligen ingen lust att gå till träningen men när jag väl va där så va det grymt kul och jobbigt! :D Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, får se om jag hinner blogga imorgon. Har inga bilder så ni får några bilder från Italien som jag inte lagt upp tidigare. Puss!


på arlanda, tiiiiiiidgt! typ fem på morgonen :P


Joakim och Annika på hotellet :)


Timpalimpa och Jocke


Dom igen :P


om blickar kunde döda! haha näe. :)


sociala människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0