host

cha kom hem för ett tag sen. har varit en bra dag såklart med mina två sötis mickiar :) vi har ätit lunch ute på en wok resturang, spelat fotboll vart på möte och ätit glass :) har varit en najs dag. utom att jag har fått en sån jävlans hosta som inte går bort den sitter och retar i min hals men det går inte bort hur mkt jag än hostar. sen är jag så förkyld, och ju mer jag hostar desto hesare blir jag också, imorgon är ingen in planerat än. men kanske ska träffa michi sen har jag ju träning också, men nu ska jag se på tvää och strax börjar DH :) YEEAAAH !
men höres :)

love you sweetiie. ( innan vi skulle dra ut och träffa michi )

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag har skickat typ 20 sms till dig enda sen vi kom hem från Dalarna men du svarar inte. Jag har skrivit på facebook också!?

2011-04-19 @ 21:51:53
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0