ingen bra morgon ! :P

Dagen började med att Ida ringde och väckte mig halv nio, haha jag som trodde jag skulle få sova riktigt länge idag eftersom det är lov och allt men näe ! Så jag lägger telefonen mot ötan helt urvaken och hör knappt vad Ida säger och sen skriker hon så jag får ont i örat, hahah okej fett flummigt det låter men aja. Jag har för mig att jag efter ett tag bara lägger på luren och försöker somna om (vilket inte går) och sen börjar kag fundera på vad Ida egentligen sa och kommer på att hon iaf sa att vi inte kunde ses idag för det va nånting med bussar eller nåt, haha så bra koll har jag om jag pratar med någon på morgonen. Men iaf så går jag upp och tänker ta en dusch men badrummet va upptaget í typ en timme eftersom farfar farmor och tim tydligen stog före mig i "duschkö" haha. Japp och sen är inpackningen slut och jag är super trött eftersom jag knappt sovit nåt under natten och vakande tidigt imorse haha inte den bästa starten på dagen ;) Men jaja nu ska jag göra mig iordning, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0