lördag

Hejhej, vaknade imorse vid tolv och då tog jag en dusch och gick sedan med mamma och tim in till stan eftersom vi behövde fylla på med nån vaccinations spruta. Efter det gick vi och satte oss på ett fik och sen påvägen hem kollade vi lite piercings studios på smycken och sånt. :) Japp och nu kom jag nyss hem. Om typ två timmar så ska jag och familjen ut på restaurange med Lollo, Elias, Olga (mina kusiner) deras föräldrar och mormor o morfar. Känns som det va jätte länge sen jag och Louise träffades så det ska bli kul ! Men nu måste jag plocka iordning lite i mitt rum för det är jätte stökigt och sen vet jag inte vad jag ska hitta på innan vi drar, men jag bloggar mer senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0