på hotellet

Hejhej, najs det är här asso! Igår när vi gick ut vid nio på kvällen så kollade vi temometern och den visade 22grader, naaajs! Idag har vi kollat i affärer ett tag på dagen, jag köpte ett par shorts och två tröjor :) Och sen satt vi ett tag på hotellets takterass och drack coca-cola och sen åt vi jätte god lunch också. Vill flytta hit! Fast saknar ju vänner såklart. Men nu har jag precis duschat och vi ska snart åka in till fotbollsmatchen inter-milan ikväll ju, fyyyfaaan va kul det ska bli att kolla fotboll! :D Men nu ska jag sminka mig och sen åker vi. Puss!


Haha just nu, Timpa smygfotograf :P

Kommentarer
Postat av: ida

mika.. om du flyttar så fan för dig. men vet du nå mer? då kommer jag och hälsar på hela tiden desutom :D

2011-04-03 @ 09:08:59
URL: http://flickans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0