Sofie här

Har inte bloggar på ett tag de har berott på att jag dels varit i spaninen sen haft mkt skola som jag behövt ta igen. Sen har de hänt en del saker också. Men jag vene när jag kmr börja blogga igen de kmr bli när jag har lust. Eftersom det hänt en del saker så har jag ingen lust att blogga hlr. Tråkigt jag vet men kmr börja så fort som möljigt då kmr ni även få veta om Spanien resan. Härligt att våren iaf är på väg nu och snart är de sommar. Länktar som faaan! Idag ska jag iaf på träning de ska bli roligt eftersom Jag älskar fotboll !! Men nu måste jag dra Puss så ses vi så fort som möjligt. Förresten så sprödes jag första matchen utan understräll igår Gud vad skönt det var. Men hejdå puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0