träning är f1 bra

Tja ! Kom hem från fotbollsträninge för ett tag sen så nu sitter jag och kollar runt på lite olika bloggar och ska snart hoppa in i duschen. Va faktiskt rolig träning idag ! Jag tänktepå en grej, man blir glad av att  träna ! Haha alltså det kanske låter knäppt men jag va på rätt dåligt humör och kände mig riktigt seg och trött idag när jag gick till träningen men sen när jag gickkdärifrån så va jag på rätt bra humör faktiskt :) Haha okej som om nån av er bryr er menmen erat fel att ni orkade läsa ;) jaa det finns mycket posetivt med att träna! O juste det är ju antagligen därför det är så skönt att gå ut och jogga när man är trött och på dåligt humör, okej jag ska sluta babbla om dethär nu, haha! Puss :)

bild från i julas när vi hade brottningsfys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0