Gästblogg

Tjabba folk, ida här! Eftersom mika och sofie åkte till Spanien idag så tänkte jag bara uppdatera lite för att hålla bloggen uppe! Jag har inget speciellt att säga, därför tänkte jag köra en liten kul/intressant lista nu bara!

9 saker ni kanske inte visste om Mika:
  1. Hon kan inte ha på sig mer än 2 färger varje dag (tvångstanke)
  2. Hon förstår språk som ingen annan förstår, som inte ens finns.. Hon och jag kan stå och prata hur länge som helst med bara olika ljud och ändå förstå vad vi säger?
  3. Hon kan inte gå utanför dörren om hon inte har borstat tänderna.
  4. Hon har haft 2 Marsvin när hon varit liten, Tuffsan och Gnagis.
  5. Hon har aldrig vägt mer än 50 kilo.
  6. Hon har 36 i skor, minifötter!!
  7. Hon har varit slav en gång i tiden.. haha! (i ettan, internskämt)
  8. Hon har egentligen lockigt hår, men plattar varje dag.
  9. Hennes föräldrar är skiljda sen många år tillbaka.
Fick ni reda på något nytt?

Hoppas det!! Uppdaterar kanske imorgon med något nytt kul! Puss alla Sofie och Mikas läsare!

Kommentarer
Postat av: Mika

Detdär stämmer faktiskt inte riktigt!

Jag kan visst ha på mer än två färger varje dag!

Det är bara på morgonen jag inte kan gå ut utan att ha borstat tänderna!

Och jag har faktiskt 37 i vissa skor haha :)

2011-08-21 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0