hemma

tja nu har jag kommit hem från dalarna o allt, elr jag komi fredagsmen då va jag såå trött sen på lördagen sov jag hos tessan och igår när jag kom hem färgade jag håret.
men vet ni vad nu har jag blivit sjuk. vaknade flera gånger inatt med as ont i huvudet och halsen.
sen halv sex va de nog så jag gick och hämtatde tempern, och hade 38.4 jag struntade i att ta en ipren eftersom jag ändå skulle sova, men de gick ju bra vaknade massor av gånger men klockan nio igen gick jag och hämta tembern ingen och hade 39.0 och då tog jag en ipren mitt huvud höll ärligt¨på att sprängas.
jag måste iaf bli frisk efter som jag åker till spaninen om en vecka, men de ska jag nog bli..
aja ska väl ta och försöka att äta nått. skit kul att bli sjuk på sommarlovet jag brukar aldrig va sjuk, så ska jag just vara de på sommarlovet, får väl se på massa filmer idag o sova.


Kommentarer
Postat av: Tessi

Krya på dig hjärtat!

2011-08-09 @ 15:46:02
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0