just nu

Heej, nu sitter jag och timpalimpa hemma! Vi skulle typ sätta på nån film nyss men jag vet inte va som hände med det, vi sitter iaf bakom varsin dator istället nu! Jag har suttit och sjungit på irriterande låtar hela kvällen, kan ju säga att tim börjar bli lagomt trött på det nu eftersom han försökt plugga teori till körkortet mohahaha! Btw så tror jag att allt folket har försvunnet, alla bloggar är helt döda ju! Här är en döful bild på bror och mig från nu, men jag har bildbrist så får väll bjuda på den då, det är ändå bara typ två personer som kommer se den :P Men nu ska jag väll hitta på något roligare att göra än att sitta och skiriva här för det är faktiskt inte speciellt roligt, men jaja hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0