hejsan

Eleonor gick hem för typ en-två timmar sen, vi hade som vanligt roligt ! vi satt mest och pratade o skrattade och hann  också öva lite spanska eftersom vi har spanska prov på tisdag. Efter det så har jag varit hemma, har lagt ut mobil steppskor och pjäxor på blocket och så. Haha jag och Tim har suttit och skrattat hur mycket som helst idag hahaha, vi skrattade så mycket så att vi bokstavligen fick lägga oss ner på golvet. Haha jag och Tim har exakt samma humor så när vi är på flummhumör så blire mycket skratt i lägenheten. Ikväll så flyttar jag till pappa, och ikväll är dte ju även solsidan, så hilma bra ! Men nu ska jag kolla runt lite på datorn. Ha det bra, puss !


dagens outfit
svarta jeans - wezc, svart baslinne - h&m, rosa/vit tröja - Idas, rosa klocka - uriel

Kommentarer
Postat av: ida

kan ja få tillbaka min tröja snart? :P

2011-02-07 @ 00:14:55
URL: http://flickans.wordpress.com
Postat av: ida

btw, ja har ny design! :D kolla in

2011-02-07 @ 00:15:44
URL: http://flickans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0