hemma och trött

Hejhej, idag när vi kom till restaurangen så hjälpte vi till lite i köket och så, haha jag och sebastian skulle baka hallon paj och vi skulle göra fyra stycken stora så det brhövdes 32 ägg, 4,8 liter socker, 4,8 liter mjöl och 2,4 kilo smör. Haha det va inget liten deg det där inte ;) sen åt vi lunch, vi äter lunch där varje dag som nån av kockarna lagar, så himla gott ! Efter lunchen så hjälpte jag och Ida hennes pappa med fotograferingen och sen så slutade vi vid halv fyra. En rolig dag helt enkelt, som vanligt :) Jag är super trött så just nu sitter jag i soffan med mys klädern på och tar det lungt. Bloggar mer ikväll tror jag, puss !


jag just nu, trött !


Kommentarer
Postat av: I D A

FÅR MAN VARA FINARE!? du är MIN MIN MIN, bara min <3

2011-02-16 @ 18:34:01
URL: http://flickans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0