lördag

hejhej, nu kom jag precis ut ur duschen, om två timmar så drar jag iväg till fotbollsträningen. Ska bli grymt kul faktiskt, vet inte varför men jag är astaggad på att träna! Efter träningen så tror jag att jag ska träffa Ida och sen kanske vi sover hos nån. Vet ni vaaaaaaad, igår fick jag en kusin :D en flicka! Och nu har vi fått tider och sånt till milano resan som är om en månad, jag, pappa tim, farmor, farfar, farbror, farbrors tjej och mina kusiner patrik och joakim ska dit i fyra dagar, vi ska kolla på milan-inter, najs! och sen ska vi väll även typ bara vara där o kolla affärer äta gott o ta det lungt :) men nu ska jag gå och göra mig iordning, ha det bra ! puss :)

A6-1_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0