med idapida

Hejhej, nu sitter jag och Ida hemma hos mig. Vi har haft prao idag och Sebastian va sjuk. Fett nice dag idag faktiskt, det va bara jag Ida och en av kockarna (oskar) i köket idag haha shit vi gick typ runt o garva en massa alla tre :) Japp o efter så åkte jag o Ida hem till mig och stannade förbi på weekday och jag köpte ett par jeans. Nu har vi precis ätit middag, Ida slaggar här ikväll, myyyys ! Vi kanske ska följa med på Timpas hockey men vi har inte riktigt bestämt oss än. Kanske kommer lite bilder eller videoinlägg ikväll :) På torsdag ska jag kanske följa med Ida och hennes pappa o kolla på Idas nya skola. Men nu ska vi hitta på nåt att göra så hejdå ! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0