min helg

Tjaaa, förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft så mycket tid :) I fredags så sov jag hos Eleonor, grymt kul och mysigt! Sen på lördagen så hade jag träning och efter det så hade ju finaste Sofie fest som jag var på. Och idag så va jag och Ida i sturegallerian och kollade i affärer, hittade sjukt mycket fina saker men köpte inget, hehe ska ju till New Yourk, haha iförsig är det om typ fyra månader men jag har lovat mig att inte handla kläder innan det, haha inte för att jag tror jag kommer lyckas men man kan ju alltid försöka :) det var iaf mycigt och sen gick vi hem till mig och kollade på film. Imorgon är det prao, jag ska ju praoa med Ida och Sebastian på Idas pappas restaurange Östergårds, kul ! Men nu ska jag kolla runt lite på datorn, ses puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0