(y)

Hej, alltså shit va det är kul att praoa ! Först när vi kom dit idag så hjälpte Ida till i köket, Sebastian va typ i restaurangens bageri och gjorde bröd och jag hjälpte till att duka iordning och sen när lunch gäster kom så va jag med och severade. Efter lunchen så hjälpte vi alla tre till i köket, vi gjorde kakor, skar paprika och sånt, hjälpte till med att plocka iordning och lägga upp på fat och sånt. Det låter inte så jätte kul kanske men det är faktiskt riktikgt roligt ! På slutet va vi alla tre väldigt trötta och flummiga så det blev mycket skratt, som vanligt. Vi slutade vid halv fyra ungefär och då åkte jag och Ida hem till henne och kollade på film och va med hennes lillebror Leo. Just nu sitter jag hemma och kolla runt lite på datorn så jag ska fortsätta med det nu, ha det bra :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0