1 januari 2011


haha finfint, jag och ida nyss :)

Jahapp då vare ett nytt år då :)
Finaste Sofie blev typ sjuk så hon åkte hem vid elva typ stackare :(
Jag och Ida va uppe på vanadis toppen vid tolvslaget och kollade på raketer och så, och sen så gick vi och smällde några småraketer här utanför mig haha. Ni kanske får film på det lite senare ikväll eller imorgon. Sen gick vi in till mig och drack varm choklad med marshmallows och kollade på filmen "Juno", hade en super rolig nyår med två underbara vänner! Och juste när jag kom hem t mamma så hade hon köpt en nyårs present till mig, en mörkblå mjukisdress :D yay, tack mami thihi. Nu ska vi snart ta bussen hem till mig så sover vi där, ha det superduper braa (speciellt duuu Sofie) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0