duktig chey !

halloj, blev nyss klar med so läxan, man skulle skriva en text om vad man vill jobba med i framtiden och typ vad som krävs för det jobbet och så. Så nu är det bara matteläxan till på fredag som måste göras men den får vänta till imorgon. Denna helg ser jag verkligen fram emot ! På lördag är det öppethus i skolan vilket faktiskt är ganska kul och sen är det spelar möte och träning, på söndag så har jag match på morgonen och sen ska jag och typ Eleonor och kanske nån mer tror jag sova över hos Olivia, myys, och sen på måndag så har vi studiedag och då ska typ de flesa tjejer i klassen åka skidor i hammarbybacken, älskar att åka skidor thihi :) bloggar kanske mer ikväll puss


för typ ett halvår sen (jag är inte seriös på bilden :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0