födelsedags presenter


1000kr från farmor & faffa

500kr på kicks från mina kusiner och derad familj, och min farbror.

fick även en till present av mamma och pappa idag, en klocka

örhängen och halsband från mormor.

sen fick jag ju även, tv göra navelpiercing iphone skal 6ans sesong av desperate housewives. av mamma och pappa. men har inte fått alla presenter än. hahaha. presenter är ju kul, och det har jag alltid tyckt, haha de gör säkert ni också. :)
men det var presenter jag fick idag iaf. tack så jätte mkt, mina kusnier och deras familja min farbror farmor faffa mamma och pappa tacktack. men nu ska jag kolla runt på bloggar. ha de gött.

Kommentarer
Postat av: tess

fina presenter puss ! <3

2011-01-09 @ 00:10:10
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0