godmorgon

Fick sovmorgon idag skulle egentligen börjat åtta. men no-läraren skulle på nån kurs. sitter iaf och plattar håret just nu. och väljer kläder. idag efter skolan ska jag träffa felicia roligt eftersom de var så himla länge sen. så de kmr bli kul. fick även redan på en jätte rolig sak att på sportlovet jag jag följa med felicia till dalarna och åka skidor, faaaaaaaaan vad roligt de kmr bli ! och igår så drog jag tessan och carro till ica-maxi efter skolan och köpa varsin fet godis påse muuums. idag slutar jag halv fyra. boooring. aja men nu ska jag ladda över bilder som jag lovade att bli bättre på ! :) ( åååååå vad är blogg.se för skit det går ju fan inte att ladda upp bilder, aja dom får komma senare ! faaan vad arg jag blir )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0