ny mobil !

hej igen :D har nyss köpt en ny mobil, en xperia x8. Eller jag har den inte än men det är så att pappas kompis fick en x8 på köpet när han köpte sin iphone så jag ska köpa den imorgon. Den är helt ny och oanvänd :) jag får även alla skal med (vit, rosa, svart och blå) min mobil är ju på lagning men jag ska försöka sälja den för en femhundring kanske. Kollade på blocket hur mycket folk lagt ut sina w595 för och det va några som lagt ut dom är tusen kronor trotts att dom är ca två år gammla så om jag lägger ut min för femhundra och jag inte ens haft min i ett år så bör det väll vara nån som vill ha den :) faaaast kanske inte men man kan ju alltid försöka! heejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0