precis såhär ska en lördagsmorgon vara ! fast nee

Hej, idag så skulle min väckare ringa klockan sju men så vaknar jag halv sex av mig själv, på en lördag!! :O ni kanske undrar va fan jag skulle upp klockan sju för och jo det är för att vi har öppet hus i skolan idag och börjar nio. Det är typ för att man ska visa förälrarna vad vi gör i skolan men det är typ ändå aldrig några föräldrar som är med, haha. Det bra med öppet hus är att vi är lediga på måndag och då ska jag och några tjejer i klassen åka skidor i hammarbybacken, kul ! och natten innan så sover jag Emmy och Eleonor hos Olivia, myys. Nu har jag typ nyss duschat så jag sitter och dricker te eftersom jag har så jeevla ont i halsen plus att jag fortfarande är förkyld och har ont i huvet så idag blir det ingen träning för mig fast jag åker nog dit och kollar och så eftersom vi även har spelar möte innan. Men nu så ska jag kolla runt lite på datorn och sen göra mig iordning och sen så skjutsar pappa mig till skolan. Men vi hörs, puss!


bild från sommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0