studiedag

Heej, dålig uppdatering för min del, jag vet men har heltg enkelt inte orkat. Idag har vi studiedag men jag ligger fortfarande sjuk hemma. Tror inte jag har nån feber längre men är super förkyld, har ont i hals och huvet men om jag inte blir mer sjuk så blir det nog skola för mig imrogon trotts att jag kommer va helt slut och typ ändå inte kunna koncentrara mig menmen, haha förra gången jag va sjuk så va jag ju ändå i skolan och sen nästa vecka så gick hela klassen runt och hostade och kände sig sjuka haha snäll tjej, jag vet ;) Ida kommer hit lite senare idag vi kommer typ bara se på film och så eftersom jag inte mår bra haha stackare, kan ju inte va så kul för henne att sitta brevid mig som snorar och är allmänt trött, men det va hon som valde att komma och för mig är det bara kul att få lite sällskap :) Nu ska jag hoppa in i duschen så ha det bra, puss !


haha vi i somras, vi satt och skrattade och visste ej att Ida råkade ta kort :p

Kommentarer
Postat av: Tess

varsegoda ^^ ;P

<33

2011-01-31 @ 23:08:50
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0