trött Sofie

hej på er, ni har ju sett att mika har gjort inlägg. jag åkte ju nämligen hem igår från Mika&Ida, men fick skit ont imagen, så jag tyckte inte att de var så roligt att vara kvar när man inte kan äta dricka och måste springa på toa hela tiiden, så jag tog beslutet att åka hem, jag vet inte riktigt vad de är med min mage, har även fått ont idag då och då också. men idag har jag fått i mig mer mat än igår. men jag kmr bara chilla kolla på tv och sova är otroligt trött. igår var de nog den sämsta nyårsafton jag varit med om, så att man ska bli sjuk på en stor dag, så nästan inga fyfärkerier igår hlr. åå tycker så synd om mig nu, ja faktisk gör jag det allt blev bara bajs rent ut sagt !!!!! 
är så irreterad. min mage har vart så här i tre dagar nu, så GÅ ÖVER NÅN GÅNG IDIOT.  
aja god fortsättning allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0