trött tröttare mika

Hejsanhejsan, igår kväll/imorse så somnade Ida vid halv fem men jag hade as svårt att sova så jag somnade tryp inte förän vid sextiden, och när jag vaknade trodde jag att klockan va typ elva kanske men sen kollade jag på klockan också va den halv tre, haha. jag väckte Ida o ba gissa vad klockan är hon ba vene nio kanske jag ba neee HALV TRE ! haha. sen så åt vi "frukost" och tog det lungt och sen vid fyra så gick vi ut och smällde lite småraketer och smällare på skolgården och sen sjutsade pappa och jag hem ida till stan och nu kom jag nyss hem igen. Nu är jag sjukt trött så jag kommer säkert somna tidigt ikväll. Men nu ska jag sätta mig framför tvn så ha det bra, så fick jag ett sms av Ida nu där det står "kan vi inte gå på bio ikväll" nej ida nej! aja men heejdå

lite bilder från när jag och ida va ute idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0