Kusin!

Hej, lollo och dom åkte nyss så nu gör jag ingenting. Jag och Louise satt typ inne vid dator, också skulle vi gå till skolgården men vände av en andledning och gick runt hörnet och sprang därifrån istället höhö. Sen va vi typ ute och gick runt, flummade och tog bilder. Här är några av dom, haha fina, nej! Eller joo på Louise min lilla gulliga pluttiga sötis, hihi jag är längre än Louise :D Trotts att hon är yngre än mig så har hon länge varit längre än mig men nu har jag växt om henne yeeey, haha det är inte många av mina vänner som är kortare än mig men Louise är! Aja men nu ska jag sluta tråka ut er med en massa tråkiga ord, inte för att jag tror att nån orkar läsa det jag skriver men iallafall, här är lite bilde från idag istället, puss :)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0