Tillbaka i stockholm!

Heej, nu kom jag precis hem från Eleonor, vi har haft det så grymt kul! Idag när vi va ute med båten igen så svimmade Eleonor, haha hon klämde fingret i en dörr på båten jag ba men gjorde det inte ont hon ba nej det gjorde inte ont, haha hon sa det typ tio gånger tillslut henner brorsa ba men hur många gånger ska du säga det? Hon ba jag mår lite illa och så föll hon ihop på golvet med vidöppna ögon, såg jätte läskigt ut! Haha men sen när hon vaknade igen efter några sekunder så mådde hon helt bra igen :P Jag orkar inte skriva mer just nu om våra underbara dagar så jag gör det lite senare ikväll och så kommer troligtvis mer bilder också, puss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0