tvungen att skriva av mig lite.

de är bra att man har en blogg så man kan skriva av sig lite nån gång ibland, och de är så här att de finns en person där ute som förändrats så otroligt mkt, och de är inte åt rätt håll hlr. Jag fattar inte hur de kunnat bli så här, att du kunnat ändra dig så otroligt mkt på så kort tid? hur går de egentligen, men sen när jag är med dig är du samma gammla vanliga.. att bli sviken och sårad av en ut av sina närmaste vänner är inte roligt! en person man kunnat lita på så länge, de räker inte med ett förlåt, för hur ska jag kunna veta om du kommer göra om de? De va liksom du och jag förut. visst man har andra vänner, men jag vet att du vet att du kan berätta allt för mig. du kan till och med säga mer till mig än till din bästavän, jag stödje dig upp till 100% och sen blev sviken, de kändes kan jag tala om.. de är som att jag ska säga till din bästavän nu allt du berättat för mig.. men jag är inte en sån person som gör sånt, även hur sårad och sviken jag än blivit för jag gör inte desamma mot folk, dom ska inse själva att dom gjort fel, och man ska verkligen inte ge igen, för då är man minst lika dålig själv, man ska visa att man är en bättre person! och med dom personerna nu är med nu passar du verkligen inte ihop med, de är inte du, verkligen inte du! jag hoppas du inser de en dag!


Kommentarer
Postat av: Mika

Finns <3

2011-07-15 @ 17:58:34
URL: http://sofieochmikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0