VARNING FÖR TRÅKIGT INLÄGG

Woho! Tänkte bara uppdatera lite :D Jag är pigg, övertrött, flummig, japp det va det :) Haha ville bara skriva lite, hade lust för det fast jag har ingen aning om vad jag ska skriva om hmm.. haha joo jag kan berätta om igår när jag och Ida skulle sova :D inte för att jag tror att nån bryr sig men jag skriver ändå, vi la oss kanske fyra och Ida somnade verkligen på en gång jag va jätte pigg så jag låg och snackade med henne fats hon hörde typ inte vad jag sa så hon låg typ bara o mmade (mmade= sa mm åt allt jag sa), men tillslut insåg jag att Ida ville sova så jag blev tyst och försökte sova jag med, hur tror ni då det gick? Dåligt! Ida började typ sparka mig i sömnen haha det låter kul nu efter men det va irriterande och jag ville ju inte väcka henne så jag låg kvar och sen så va det jätte varmt så jag kunde inte sova pga det heller och sen vid sex så blev det ju bara ljusare o ljusare och då kunde jag inte somna pga ljuset men sen lyckades jag ju tillslut somna fast under den korta tid jag sov så vaknade jag ett antal gånger eftersom det va så ljust och sen på morgonen vaknade vi båda vid nio och dååå kom jag på att man kunde dra för gardinerna också så det blev mörkare, haha smart tjej! Japp det va min natt de, inte för att jag tror nån bryr sig men ändå, aja jag sluta skriva nu, puuuss!


Bild från imorse...

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt

2011-07-23 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0