då var det klippt

Haha näe då. Men jag har faktiskt klippt mig, fast bara topparna men ändå ;) Det blev både bra och inte bra, det blev bra för nu har jag inte slitna toppar längre! Hade sjukt slitet hår innan men inte nu längre :) Fast det blev ju kortare och jag vill verkligen ha långt hår, haha inte för att det va långt innan men lite längre iaf, haha aja jag tror att många inte kommer se någon större skillnad ändå :P och påtal om ingenting, mitt öga ser mycket bättre ut idag! Om nån läste det jag skrev igår så sa jag ju att det va helt svullet osv men idag så syns det näästan inte alls så förhoppningsvis är det helt bra imorgon, bloggar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0