Ida gästbloggar!

Åh nej.. Hade lovat mika innan hon åkte att gäst blogga 1 eller 2 inlägg medan hon var borta. Och jag bloggar nu? Kunde ha slängt in ett inlägg tidigare tycker jag.. Hon åkte ju ändå i onsdags.
Menmen.. Har inte glömt helt! Då hade jag haft dåligt samvete på hög nivå.
Till något roligare då. Hur mår alla? Hoppas det är bra! Själv mår jag väl bra! Förutom att jag saknar mika såklart. Men jag får träffa henne snart ♥ Hur bra som helst! Jag är helt ärligt deprimerad på dagarna, och jag tror att det mesta beror på att jag inte träffar mika lika mycket.
Men över till mika, ingen vill höra mina problem. Isf får ni läsa min blogg som ni hittar här. Hoppas iaf min fina fina absolut bästavän har det bättre än bäst i new york! Hon kommer säkert hem med en bildbomb till bloggen, det skulle ni gilla va? Det vet jag!
På tisdag kväll kommer hon hem. På onsdag får dom flesta träffa henne. Och på torsdag får jag äntligen träffa min älskling ♥ Det ska bli mer än underbart!
Vilka kommer orka läsa allt detta? Tror jag ska sluta skriva nu. Kanske bloggar imorgon här på bloggen. Slänger in en bild så inlägget blir lite kul.

Du förstår inte hur mycket jag älskar dig. Jag kan inte förklara med ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0