oooups

de var ett tag sen slängde in ett litet inlägg i lördags när jag sa att jag skulle träffa muckis annars har de inte blivit så mkt mer..  idag så hade vi bara städning och utvärdering så slutade 10 och började 9.30 då drog jag och tess till pampas och sola och bada hade de mys med massa gott ( bilder kommer sen när tessan laddat upp dem)
just nu är jag sjukt trött och vill bara lägga mig i sängen och sova. kanske gör de.
imorgon är det iaf klassens dag vår klass ska till rålis och ha vattenkrig och bada hoppas bara de blir fint väder.
ses

här kommer en bild blev inga andra som blev bra.

(19.37)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack :D jag kommer hem 2 juli :D

Love you!<333333

2011-06-14 @ 03:17:17
URL: http://spoortgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0