skolavslutning

Kan knappt fatta att det är avslutning imorgon, så jävla najs! Börjar vid nio tror jag och sen är man ju bara där ett litet tag så vi slutar väll typ vid elva och så ska jag och dom andra tjejerna i klassen äta middag på vapiano och sen på kvällen är det grillning, super mysigt! Och på kvällen sover Ida här tills på lördag när vi firar hennes födelsedag genom att äta middag på sturehof! Och sen är det ju ytterligare tio veckor av frihet, ååh ska bli så skönt med sommarlov! Ska bada, sola, äta massor av glass (hihi) och massor av annat kul. Något som jag verkligen ser fram emot i sommar är resan till Bercelona med familjen och Sofie, ska bli dökul! Haha skulle kunna skriv om sommarlovet hur länge som helst men det blir antagligen lite jobbigt att läsa så jag slutar nu ;)


liten smygtitt på min klänning som jag ska ha imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0