spring dags, duktig flicka !

tja tja, måste börja kommma in i rutinerna igen med att blogga. vi har ju trotts allt en dator som jag kan blogga på men gör de aldrig ^^.

åå lyckos mika som snart är i new york, själv ska man ut o springa i värmen. vi har fått hemläxa elr vad man ska kalla det, för skyttan var stängd idag så vi var tvugna att ut och springa 5 km sen lite fys. så ska ut med mammsen om en stund.

min dag har set ut så här började dagen med att försova mig. började 8 och vaknade 8 av att tessan ringde. så fick skynda mig till nästa lektion sen hade vi lite lektioner sen slutade jag och tessan halv två för vi valde att ha slöjd ist för musik för dom skulle se på nån teater. efter de så drog jag och tessan till stan för hon skulle köpa skal men hon hittade inget så vi drog och fikade lite. sen gick vi en liten promenad runt där sen stack vi hem och nu sitter jag här. men nu ska vi dra ses kanske när vi kmr hem.

Kommentarer
Postat av: Tess

hej nu är de så att jag väkligen behöver hjälp med en sak! alla som deltar i detta länkar jag i ett inlägg lite senare ! KyssN Tess

2011-06-02 @ 11:32:16
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0