kort om min dag

Hej, har haft dålig uppdatering idag för först så va jag ju i skolan och vi slutade två och då gick typ alla tjerna i klassen hem till Eleonor och kollade på skräckfilm, super mysigt. Och sen så åkte jag hem och kom hem vid halv sex och så somnade jag i soffan typ direkt eftersom jag va så sjukt trött, och vaknade för typ tjugo minuter sen och nu håller jag på att packa inför fotbollscupen i helgen. Ska åka till mamma när jag är klar eftersom jag sover där inatt eftersom vi åker vid typ halv sju imorgon bitti till eskilstuna och sen sover vi där till söndag och kommer hem på kvällen. Vet inte hur bra uppsatering det kommer va i helgen, kanske slänger in ett mobil inlägg men jag får se. Men nu ska jag göra klart det sista sen åker jag, puss! :)


filmen vi såg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0