min dag

Hej! Idag så vaknade jag och Ida vid halv tolv och då gick vi ner och hyrde film, haha vi kände oss jätte roliga när vi stog där lite halvflummiga/trötta, utan smink, i mjukisbyxor, kofta och ballerinaskor och ofixad hår! Vi hoppades verkligen på att inte träffa några vi kände och det gjorde vi inte heller som tur va haha. När vi hade sett filmen så gjorde vi oss iordning och gick till odenplan och va lite i vasaparken och gick i lite affärer och så. Nu så kom jag ganska nyss hem och håller på att packa eftersom jag flyttar till pappa ikväll, ska nog träffa Ellie ikväll när hon kommer hem från hennes land, mys! Bloggar mer senare idag :) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0