mysdag

Hej ! Nu kom vi precis hem till mig, vi har haft en jätte mysig dag. Vi gick ut vid tolv och köpte lunch och satte oss i haga parken och sen gick vi till nån parad och träffades Idas familj och sen gick jag och Ida runt lite där och så och efter det så satte vi oss vid gungan (haha en gård jag och Ida brukar va på) och pratade om allt möjligt, mysigt va det iaf. Nu måste hon snart åka hem och jag ska ha fotografering med fotbollslaget. Bloggar mer senare, puss! :)













haha inte bredd på de två sista bilderna menmen det bjussar man på!
Japp det va alla bilder från idag, bye! :)

Kommentarer
Postat av: Ida Larsson

HEMSK bild på mig ta bort nu !

2011-05-14 @ 18:48:47
URL: http://flickans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0