regn

Hej! Jaa som ni nog märkte så öste ju regnaet (haglet) ner för ett litet tag sen. Satt då i bilen och jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt med regn, älskar faktiskt det vädret (jaa dock inte när man ska till skolan också blir håret lockigt men annars :P) Nu sitter jag hemma och har precis dushcat och väntar på att desperate housewives ska börja, aah älskar det! Och efter det är det bb, najs kväll ju haha soffpotatis. Pluggandet gick väll sådär får man väll säga men det sägs ju att man ändå alltid glömmer bort det man lär sig dagen innna så det är väll ändå inge idee att plugga, smaart ;) Ha en träävlig kväll, puss! (och jaa jag vet att det stavas trevlig men jag tycker det lät lite roligare med ä, ookej random) aja puspus! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0