Uppdaterar lite

Cha cha.. Tänkte uppdatera lite ni som vet har jag ju sagt tidigare på bloggen att jag inte kmr ha nått internet do Fram kommande 2-5 veckor.. Skit jobbigt man är verkligen handikappad utan internet. Och har använt hela mitt internet på denna månad så nu blir internet ännu segare jobbigt. Denna vecka har de väl inte hänt så jätte mkt plugg skola och träna de är väl de som har hänt igår hade jag match på stockolm statio najs va de. Sen efter matchen åkte jag hem och somnade vid halv sex och vaknad vid åtta då jag upp och la mig i soffan t tio hahah och somna igen snacka om trött hahah. Planerna efter matchen skulle vart att träffa tessi haha men de gick ju bra.. Nu så sitter jag i bilen påväg till sebbes inlajns match (stavning) alla som vart på de har sagt att de r skit roligt att kolla på för dom kan inte stanna bl.a. Haha så vi får se vad kg tkr. Så de är väl planerna för idag. Kanske inte så kul att läsa detta menmen så kommer mina inlägg se ut nu dom kommande veckorna hoppas på att få internet så snabbt som möjligt. Är trött på att ha en tio cm skärm :p AjA hoppas nån läser detta hahah ht suttit och skrivit all den text på mobilen hallå nån respons borde jag få hahahah ;) Men nu ska jag sluta skriva hahah puuuss / SOOOOFFIIIIEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0