jag tog inga chanser jag lät tiden bara gå, och nu står jag här utan dig, och de finns inget jag kan skylla på

De är ju oftast så att man lär sig av sina misstag, men jag har typ gjort samma misstag tre gånger i rad nu,varför lär jag mig aldrig, riktigt störd jag är asso, jag säger bara en sak.
TA CHANSEN NÄR DEN KOMMER FÖR NI VET ALDRIG NÄR NI FÅR DEN IGEN, OCH OM NI ENS FÅR DEN!

De vi iaf riktigt skönt och spinna idag tycker jag, va skit trött, ville helst bara lägga migi sängen o sova, men duktig som jag är så pallrade jag mig iväg till spinningen, och de är riktigt skönt nu efter man har gjort de. shit och imorgon äre nationellaprov, får de hur de går.. börjar tio så deär ju skönt! men nu ska jag kolla på tv

puss

bild från nyår


Kommentarer
Postat av: Mika

Sååå grymt fin!

2012-02-08 @ 00:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0