DAG 3 - min bästavän

min bästavän heter felicia lundberg och hon är och 96a det som är så allt är att vi fyller år exakt en månad efter varandra 7 januari jag 7 februari hon ballt va! vi lärde känna varandra får 13 år sedan när vi va 3 år alltså genom våra brorsor. så oss kan man verkligen kalla bästavänner vi har gått igenom vårt och tort. till och med en period i femman hatade vi verkligen varandra.. men vi hittade endå tillbaka tillslut, och vi blev starkare än någonsin! så vi har hängt ihop ungefär hela livet.. så vi är inga som direkt har hittat varandra nu på dom senaste åren.. vi kan berätta allt för varandra vara oss själva ja allt de där ni vet. och felicia är verkligen en riktigt vän. och jag älskar verkligen henne.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar du meeeeeeeest bebis! <333333333

2012-01-04 @ 17:18:55
URL: http://feelicialundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0